Alla dessa jävla kommentarer

Jag verkligen känner vad jag saknar att träffa vänner om dagarna. Jag är ledig om dagarna och jobbar kvällar. Precis som ingen annan gör. Alla jobbar dagar och är ledig kvällar. Suck. Så idag kom det en gubbe som skulle kika på vårat internet och jag bara pratar och pratar och pratar med honom. Jag som brukar vara blyg och inte vilja prata med främmande människor.. Men nu gör det varje dag.

För varje dag jag är ute med Kelso är det alltid någon som kommer och pratar med en. Men igår gjorde jag ett misstag och gick ner på stan med honom för att möta Andreas när han kom med bussen. Många som kommer fram och hälsar, det är okej. Men det jag (och Andreas) blir så less på är att alla säger

- MEEEEEEEEEEEEEN vad liten han är!!! (Tror ni inte att jag vet det?!?!)
- Det där är en riktigt vakthund det! Hahaha! (Skitroligt?! Nej!)
- Men vad han darrar. Det är ju kallt ute idag så han fryser nog. Stoppa han innanför jackan! (Men han har päls precis som alla andra jävla hundar. Varför skulle han frysa? Bara för att han är liten?)
-Han kan du bara stoppa ner i handväskan! (Jag vill inte ha honom i min väska!!!!!!!!)

Det värsta är nog att dom här kommentarerna kommer komma så länge Kelso finns vid vår sida!


Kommentarer
Carolina säger:

Det får man räkna med om köpt en liten hund. Ju mindre hunden, detso större uppmärksamhet!

2008-09-12 | 14:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback