Resten av veckan


Ja. Idag har man då tränat. Inte jättehårt då jag fick såntdär blodsocker fall eller vad det heter och var tvungen att sätta mig ett tag. Hatar det. Blir arg då. Jag som var sugen på att ta i. Nåja, jag tränade i några maskiner iallafall.

Sen for vi hem och duscha, sen vidare till Birsta där jag skulle handla upp mina presentkort. Tror ni jag hittade något? Nej, inte ett skit. Eller egentligen hittade jag massor, men alla koftor som säljs nu kliar ju som satan. För ett tag sedan fanns det en jättesnygg kofta på Gina, men den kliade också jättemycket. Vart jättebesviken och hängde tillbaka den. Ingen idé att köpa något som sticks, vet att jag aldrig kommer använda det. Däremot hittade jag en fin klänning på Vila som jag nog ska köpa imorgon. Perfekt till jul eller nyår. Har en snäll pojkvän som skulle lämna sitt kort hemma imorgon så jag kunde köpa den där klänningen. Bästaste älskling! :D


För att ni ska ha koll på vad jag gör resten av veckan kommer här ett schema:
Onsdag: Birsta för att köpa klänning och Jobb 12.30-21.30
Torsdag: Jobb 7-12 och hälsa på Evelina!
Fredag: Kanske jobb eller/och shopping
(Kelsos uppfödare kommer till Sundsvall på kvällen/natten)
Lördag: Titta på hundutställning i Timrå
Söndag: Titta på hundutställning i Sundsvall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback