Gnälla hela dagen

Jag har ingen blogglust alls. Kanske beror på att jag inte mår nå vidare bra.. Magen krånglar nu igen och huvudvärken kommer och går. Ni vet när man får huvudvärk som sätter sig bakom ögonen så man vill slita ut dom och hoppas värken försvinner. Så mår jag nu. Mysigt

Dagen började även lika mysigt då ett PANG hördes ute från vardagsrummet, därefter ett smattrande ljud av något som rullade längs golvet. Rolfi hade rivit ner en av mina födelsedagsblommor. Så det var bara att kliva upp och ta upp det. Hade vi inte haft Kelso hade jag nog låtit det vara, men eftersom han äter allt så kunde jag inte låta det ligga kvar.. Jovisst ja, klockan var 4.30..... Mmmm Mysigt!

I lördags vart det som sagt en liten utgång. Gick på avenyn som det var 23 på och både jag och Linso kom in utan att visa leg. Inte dåligt. Skulle lägga upp bilder på förfesten tänkte jag men såg att jag bara hade 1 bild på annat folk, resten var på Linso. Hahhaaha! Så dom här tre får ni se

 


Kommentarer
belallalalalala säger:

fin du va i håret puppo

2008-10-06 | 20:08:54
Linso säger:

hahaahhahahahahhahahahahahahhaah JAG SER UT SOM PLASTIC FANTASTIC! VAD HAR HÄNT? Plast tand..



/ Fnesobert..

2008-10-06 | 22:51:02
Bloggadress: http://linsolo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback