Svettas som en liten gris

Nu är jag tillbaka. Vi fick vänta på vårat nya modem lite längre än väntat. Men nu är jag tillbaka. Sitter nu vid ett nytt och helt perfekt ihopskruvat databord som jag har skruvat ihop alldeles själv. Jag är den händige i den här familjen. Jag har skruvat ihop soffan och dvd-stället också. Deni! Tyvärr finns det nackdelar med att bo så litet. Kan knapp tända ljus utan att det bli tokvarmt här inne på än gång. Så nu är jag en liten svetttgris här vid det nya fina perfekta ihopskruvna svarta databordet.

Födelsedagen var mycket bra med fina välbehövda presenter. Fick dessutom en hel hög med blommor som jag inte vet vart jag ska ställa i våran lilla lägenhet. Fast jag har redan lyckats halvdöda 2 stycken, så får se om dom tar sig till liv igen. Jag är värdelös på blommor. Knappt att jag klarar dom som bara består av blad. Då är dom ändå lättast att hålla vid liv har jag lärt mig..
Sen fick jag massor med presentkort. Bra bra, slipper jag lägga ut egna pengar. Fick dessutom en skitbra mascara av Linso och Tommie. Jag som precis hade köpt en ny mascara som jag tyckte funkade bra, men då fick jag en ännu bättre! Så nu ser det faktist ut som om jag har fransar runt ögonen.

Blink blink

Imorgon blir det nog jobbfest.
Hoppas du orkar komma Linso, vill inte gå utan dig :'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback