Shopping!

Idag har jag shoppat. Åh, skönt med nya kläder. Eller egentligen vart det inte så mycket. En kofta, kjol, linne och kalsonger till Andreas. Hehe, men det vart lite nytt iallafall och det är ju underbart!

Imorgon är jag L E D I G! Min ända lediga dag denna vecka. Så jag ska ta sovmorgoooon! Sen på kvällen börjar jag och Kelso ny kurs. Roligt. Jag har föresten lärt Kelso att "viska" också. Ser så gulligt ut :D

Näe, nu har jag inte tid att sitta här. Andreas tjatar på mig att jag ska gå och lägga mig så han kan somna. Han kan inte sova om jag inte ligger bredvid. Hahahahhahhaaaa


Kommentarer
Linso säger:

Gissa vem som fick stanna till 13? Jobbade 6 timmar utan någon rast! Istället för att du också kunnat stannat när du lix var lite i birsta. BUHU!



kul med kläääder! =)



/Linso.. Sött med öronsmycken på kelso.. .. .. ..

2008-10-14 | 22:18:38
Bloggadress: http://linsolo.blogg.se/
Anonym säger:

HAHAHAHAHA vad har du GJORT med öronen hans? HAHAHAHA!! det var roligt :D

2008-10-19 | 19:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback