Min familj

Så, idag är alltså en av mina fem lediga dagar den här veckan. Har precis varit ute på en prommis med Kelso. Vad ska jag göra resten av dagen då??

Har i och för sig skrivit en lapp till Andreas (I förrgår och igår) om vad som behöver göras här hemma. Men inget är gjort förutom en sak, och den gjorde jag själv ändå.... Så jag ska väll ta och fixa klart min lilla lista.

Appropå lista. Varför har jag ens börjat med det?
Antagligen för att jag har en mamma som gjort listor hela vår uppväxt :') Massa lappar som det också står typ  "Disk som är använd ska sköjlas av och stoppas i diskmaskinen. Inte lämnas här på diskbänken"  Min mamma är nog lite av ett lappfreak, men jag älskar henne! Och eftersom lappar har funkat bra på mig så tror jag att lappar ska funka bra på Andreas också. Men icke, dom går han lätt förbi och skyller på "Men jag har varit ute en långprommis med Kelso idag" ..Precis som om att det tog hela dagen och han inte hade tid med annat. Men jag älskar dig också!!!

Kommentarer
belalaa säger:

hahaha bäst när mamma skriver "god morgon" på en lapp. hahaha som att det är nånting hon glömmer säga annars

2008-10-20 | 10:53:16
Bloggadress: http://barabelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback