Jag och Kelso ska på fest

Ja, här sitter jag i mjukiskläder. Håller på att tvätta för fullt i tvättstugan. Precis gjort klart, inte bara en utan TVÅ, broccoligratänger (MUMS!), dragit igång diskmaskinen och städat här hemma. Och jag ska på förfest ikväll! Iih, lite panik har jag. Allt ligger i tvätten, så vad ska jag ha på mig? Inte för att jag ska ut på krogen, kanske inte ens dricka.. Men tror jag har lite dooley's så det får följa med. Men Kelso ska med också, och jag måste kunna gå hem på stadiga ben.

Tar dessutom en evighet att gå ute med Kelso nu för att han blir rädd för det mesta. Soptunnor, parkerade cyklar och bilar, påsar, flygande löv, buskar... ja, det mesta. Så det blir bara lite findricka för mig ikväll. Haha, findricka....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback