Vad har jag gjort?!

Imorgon jobbar jag från 7.00-20.15 Hua vilken dag det kommer bli. Men 14.00 börjar jag på SIX, så det ser jag framemot. Nya varor har nog kommit, och det är alltid kul!

Nu ikväll har jag träffat min gammelmormors syster på 96år! Satt och pratade bra länge med henne. Hon visade kort på min gammelmormor och jag vart chockad över hur otroligt lik hon och mamma är! Skrämmande lika! Min gammelmormor gick bort för 16år sedan (berättade hon), så jag har inge minne av henne. Men hon hade tydligen pratat massor om mig. Hon hette Ingeborg Matilda. Därav mitt namn. Hon var väll lite stolt för det kanske?! Men det var roligt att träffa henne, visste inte ens att vi hade en sån oldi i släkten. Jag kanske också lever så länge och blir en 100års gumma?! :D

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback