Imorgon blir det pyntat

Hej,

Sitter hemma och dricker Soda Stream med julmust smak. Helt okej, smakar inte alls dumt. Är på sånt julhumör så det inte är klokt. Köpte en stor julstjärna idag. En vit. Hängde upp den för att se hur den såg ut i fönstret. Den vart RIKTIGT stor. Däremot är allting vitt i fönstret nu. Vita gardiner, vit julstjärna, vit vägg, vita lister,vita persienner (stavning?).. Ja, allt är vitt! Så det behövs röda saker!

Imorgon far det nog upp. Det röda alltså. Andreas skulle göra julskinka (jag rör inte den äckligt slemmiga köttknölen!) så då passar jag på att julpynta lite. Julstämning! Ska bli kul att rota runt i lådorna och se vad vi hade förra året. Har helt glömt bort det! (kanske för att vi inte trivdes där och sket i hur allting såg ut) Så imorgon blir det julpynt. För på söndag jobbar jag, då orkar jag inte pynta, så vi kör liiite i förväg.

Jag skulle dessutom vilja köpa den här snygga ljusstaken. Visade Andreas den för någon vecka sedan, men han var inte alls lika på som jag var. Så det blir väll inget sånt :(



Den ful/snygga tomten hade vi i soffan förra julen. Hade även den där snögubben, men tror Rolfi åt upp pinnarna. Så den är nog inge fin längre...


Kommentarer
belallala säger:

hahahahahah. rolfi :') sträck ut handen genom fönstret och plocka lite nya granar till stackars tomten!

2008-11-28 | 22:35:15
Bloggadress: http://barabelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback