Lite hurtig idag

Hej,

En ledig dag står idag på schemat, men trots det har jag ändå varit uppe sen 8-tiden. Ska inte göra ett skit här hemma idag. Allt är redan städat, tvättat och diskat. Blir bara matlagning när Andreas kommer hem. Jag behöver ibland ta det lugnt på mina lediga dagar också!

Fast vid 12 kommer Sandra och då blir det en långpromenad uppöver till skogen. Kelso och Molly följer självklart med! Jag blir däremot helt slut av att gå uppför alla backar på södermalm, haha. Men som vanligt tycker jag att det är jätteskönt att vara ute och gå om man har rätt sällskap och rätt kläder. Efter att ha gått upp för alla backar är man varm i kroppen iallafall, så då slipper jag frysa. Sandra är också det bästa sällskapet, hur jävligt det än är har vi alltid roligt.
Se bara förra nyår ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback