Ojoj vilken kväll!

Igår var det riktigt roligt här hemma! Tack Sandra och Angelica för helkvällen med er. Så skoj! ;) Bilder kommer senare när jag orkar lägga in dom på datorn.

Själv vaknade jag med tuggummi i håret?! Så jag var tvungen att klippa bort en bit hår. Buuhuu!

Nu längtar jag till nästa helg. Sandra 20år och maskerad! Wihoo! Klart man ska klä ut sig, det är Sandras kväll för en kväll. Jag tycker det ska bli skitroligt! :D Tyvärr berättade jag igår för Sandra vad jag skulle klä ut mig till. Dåligt av mig, men hon har ju varit så nyfiken :)

Kommentarer
Sandra säger:

Haha jag sa ju de, med lite alkhol i kroppen så skulle de nog komma fram ;P

2008-11-01 | 22:48:18
Matilda svarar säger:

"Lite" alkohol var det ja.. ;)

2008-11-03 | 11:41:18
Bloggadress: http://matildalii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback