Min klänning har kommit!

Har precis hämtat min klänning.
Den ser helt underbar ut!
Kanske blir den som får stå för att vara nyårsklänningen?!
Guldig och vacker
Ska pröva och se hur den sitter.
Hoppas den inte är för liten, då bantar jag!



Den sitter perfekt!! Åhh! Glad jag blir. Förstår inte riktigt vart min kärlek till klänningar har kommit? Jag som aldrig använde klänning förut, nur har jag "massor" i garderoben. Sen i våras har jag velat haft klänningar men aldrig hittat några som passar. Antingen är man för smal eller så har man för små bröst. Men nu verkar jag har hittat klänningarna för mig!!

Sitter nu här och kurrar i klänningen. Jag och Rolfi. Fast hon kurrar högre än mig och hon har inte kläninngen på sig. Men vi kurrar ikapp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback