Mera klänningar till mig

Jag är sååå shoppingsugen så det är inte klokt!

Jag har gått och blivit kär i en väska, men den kostar 1000kr. Fast det är äkta läder, så det kanske är bra pris ändå. Får vänta tills den/om den kommer ut på rea. Rea det är grejer det! Älskar när man gör att bra köp och det är ännu bättre om det är på rea.

Jag har länge varit bra sugen på den här klänningen och vart överlycklig när jag såg att den hade blivit prissänkt. Däremot vet jag inte om rosa är något för mig..? Men sugen, det är jag!



Den här är också något som jag vill ha!



Kommentarer
Anonym säger:

Men det är inte långt till Jul! ;-)

2008-11-12 | 21:26:08
Bloggadress: http://ermikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback