Jag gjorde ett fynd i buskarna! TITTA!!

Nyckel satt i, så det var bara att tuta och köra. Bra va?!
Så nu är jag en moped rikare!





Nej men faktist..
Ringde polisen och sa att jag hade hittat en moped i buskarna med nyckel i.
Efter att ha pratat ett tag frågade jag om jag skulle
så kvar där och vänta tills polisen kom?
- Det får du göra om du vill, men du behöver inte för det där är inget polisen har tid med nu/prioriterar nu.
(kommer inte riktigt ihåg hur han sa..)

- Men tänk om någon kommer och tar den då?!
- Det är sånt som man får ta/Sånt som händer.
(samma där, kommer inte riktigt ihåg de exakta orden)



Så jag fortsatte gå med Kelso och när vi kom tillbaka
en halvtimme senare stod den fortfarande kvar.......

Kommentarer
beöllala säger:

ge till mig :D

2008-11-09 | 17:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback