Idag mår jag bra!

Idag mår jag toppen. Lite annat motför igår. Hehehaaahhehehh. Snäll mamma som jag har kom hon och Micke förbi igår med hamburgare till mig! Men hon hade köpt någon GI-hamburgare. Inte jättemumsig, men jag hade sån tom mage igår satt allting gick ner.

Idag blir det storstädning här hemma sen ikväll ska jag jobba.


Min kommande vecka ser ut såhär
Måndag: Klickerkurs. Sandra, kom till mig före!!
Tisdag: Veterinären med Rolfi. Hoppas på bra svar.. Nervös!
Onsdag:
Tandläkaren.
Torsdag: Jobba + Ljusparty
Fredag: Bästaste Bäste vän fyller 20 år! :D
Lördag: Maskeradfest!
Söndag: Antagligen sängliggande



Just det, jag har beställt en klänning idag. Hoppas den sitter bra! :D Måste börja köpa några snygga festklänningar nu när man ska vara i Vemdalen en vecka och festa på ;)

Ett år sedan ;)

Kommentarer
Sandra säger:

Snyggingarna som var på väg till Idol ;)

2008-11-02 | 21:22:21
Sandra säger:

Snyggingarna som var på väg till Idol ;)

2008-11-02 | 21:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback