Hangover?

Godmorgon!

Vilken kväll det vart igår. Vi kom ner på stadshuset vid tolv, halv ett någon gång.. Såg inte alls ut som om det var mycket folk där inne och de som kom ut därifrån sa inte att det var speciellt roligt. Så då bestämde jag och Sandra att vi skulle gå någon annanstans. Det fick bli O´Learys! Så där dansade vi hela natten lång. Men vi gick såklart ut flera flera gånger, för det är ju världens bastu där nere på dansgolvet. Förstår inte hur folk kan dansa där nere hela tiden. Fast det är klart, det är ju dom som luktar jäkligt mycket svett!! Hemskt! Men jag hade en rolig kväll/natt som vanligt när Sandra är med!

Nu ska jag krypa ner i sängen igen för att vila lite extra innan jag ska jobba.
Skönt att man inte mår dåligt idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback