Big big star

Hej,

Vad mysigt det var ute förut när jag och Kelso var ute på promenad. Snön faller fint och det blåser inte speciellt kallt. Precis som det ska vara när det är vinter. Nu längtar jag tills vi ska sätta upp alla julgrejer här hemma. Tror jag ska ta upp lådorna ikväll och tjuvstarta. Vi har 2 eller 3 lådor med julsaker.. Undra hur allt ska få plats i våran lilla lägenhet? Våran förra lägenhet var ju bra mycket större, här kanske allt bara kommer se stökigt och struligt ut!? Men jag får se hur det bli ikväll! Dessutom behöver jag ju faktist inte sätta upp allt som vi hade förut. Sen kommer jag vilja köpa en ny stor julstjärna som vi ska ha i fönstret på balkongdörren. Så vem vet, kanske inte använder något av det gamla som vi har, bara köper nytt?!

Idag hoppas jag att min klänning kommer som jag har beställt. Kommer den inte idag kommer den nog imorgon iallafall. Hoppas jag. Får se om den här passar lika bra som den andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback