Är jag och mamma släkt, eller?!!

Igår var det så mysigt hos mamma. Sussie, Lelle och Zeb var där också. Vi åt middag tillsammans, spelade Buzz sen spelade vi Galen panna. Jag vann första rundan! Men sen skulle vi köra en gång till och då började det gå över styr!

Började med att Belinda hade John Blund på sitt kort och mamma sitter och nynnar på låten! Men som tur var hörde inte Belinda det. Spelet fortsatte och Sussie hade Tummelisa på sitt kort och skulle ha en tidningsrubrik av Micke. Mamma hade precis då dukat fram mackor som jag skulle gå och göra, när jag reser mig upp, tar i från tårna och börjar sunga "TUMMELISA... Lala lallal laalalall"  Inser snabbt vad jag har gjort men tänkte att det kanske inte var någon som hörde mig. Tittar snabbt på Lelle och ser hans blick mot mig. -Fan, han hörde!! Då hörde nog alla andra. Vänder mig om och skrattar för mig själv. Sen faller alla ut i skratt.

Hm, kanske inte var så roligt att läsa om. Men det var roligt i just den stunden! :) Det var dessutom en riktgit mysig familje-kväll som man inte har alltför ofta. Tror inte det skulle vara lika roligt att sitta och spela varje kväll heller. Då försvinner själva tjusningen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback