Vart är det varma vädret?

Hallå hallå!

Igår var jag hos Sandra och grillade, drack cider och massa annat gott. Var så mysigt att sitta ute, invirad i en filt och äta god grillad mat! Så härligt. Ah, nästa lördag blir det samma sak fast hemma hos mig med mer dricka och mer drag. Hihi.

Vart är solen och det tokvarma värdet dom lovade? VA VA VA?? Är det sånt här väder bara för att jag för en gångs skull är ledig en helg?!?!

Och i huset nedanför tror jag att det är någon som fyller år eller något sånt. Det är ialalfall någon som sjunger, högt. Det står massa gamlingar där och tittar på. Måste gå dit och kika på det jag också.. heh.

Men måste dra på mig en långärmad?!!! Grr!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback