Sushi, gott eller äckligt?

Så var man hemma igen då. Var otroligt trött på jobbet och att stå och räkna smycken blir man inte precis piggare av. Men fram mot 10 började jag piggna till. Åkte då in till stan för att göra ett par grejer, sen for jag till mamma och satt där på jobbet ett tag. Sen kom Sandra in med massa påsar, dom skulle tydligen äta Sushi! Det var jag snabb att smaka på då jag aldrig hade ätit det förut. Vet inte om jag tyckte det var gott. Det var inte jättehemskt iallafall, skulle kunna äta det igen om det serverades en tallrik framför mig. Roligt att pröva något nytt iallafall.. Försökte lära mamma att äta med pinnarna. Men det var ju som att försöka lära en gammal hund att sitta. Helt omöjligt. Haha. 



Är så blåsigt och kallt ute. Inge skönt, så tv får det bli nu. Lär somna här i soffan, tröttheten har kommit tillbaka. GäZzP! Måste vila och bli pigg tills imorgon, för imorgon öppnar jag, då måste jag vara fit for fight.

Jaja, vi hörs nog senare.
/Matilda

Kommentarer
QUEENIEQUEENIE säger:

Hej! Jag länkar till 7 personer, i 7 dagar.

Vill du vara en av dom så skriver du att du röstar på min blogg, QUEENIEQUEENIE, i en kommentar i denna blogg: http://www.metrobloggen.se/karsten, IMORGON, ONSDAG (i rätt inlägg - där man ska rösta) .. jag väljer slumpmässigt 7 personer jag länkar till; när tävligen är slut i övermorgon..

Skriv till mig när du har röstat så jag vet. (MAN RÖSTAR IMORGON)
Ha det bra!

2008-05-13 | 14:17:32
Bloggadress: http://metrobloggen.se/queenie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback