Så otroligt ful bild! Haha

Godmorgon.. eller något sånt.
Min ilska har nu lagt sig och jag är på bra humör igen! Fast trött. Får bli en tidig kväll ikväll. Ska upp tidigt och jobba imorgon. Inventering. Men sen jobbar jag onsdag och torsdag också vilket ska bli roligt!

Tråkigt väder är det idag och tråkigare blir det till veckan. Men det är nog bra ändå. Kommer det mer folk till Birsta, då blir det roligare att jobba. Haha!

Idag ska jag inte göra annat än att ligga i soffan och slöa. Eller jo, jag ska baka kakor till min syster, bara för att jag är bäst på det. Haha. Fast det var inte till Belinda heller. Var något skolarbete. Men klart att storasyster ställer upp ;)

/matilda

image16
Tjusiga systrar ;)

Kommentarer
linso säger:

hihi, tack ska du ha! JAAA och jag längtar som bara den efter att få jobba med dig, känns jätte konstigt att vi jobbar på samma ställe men aldrig träffas!

Hoppas hoppas vi ses imorgon! =)

/Linso

2008-05-12 | 22:21:45
Bloggadress: http://linsolo.blogg.se
belinda säger:

HAhaha im so cute

2008-05-12 | 22:25:48
Bloggadress: http://barabelinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback