You'd better shut your mouth, you better watch your tone!

Det varma vädret kom senare på eftermiddagen. Vart riktigt skönt här på baksidan!

Annars har jag precis satt mig ner efter ca 4 timmars städande. Hehe. Eller jag har plockat undan och grejat på också. Riktigt roligt då jag var på humör. Fint vart det också. Men sen när Andreas har varit vaken under natten är det lika grisit igen. Visst älskling?! ;)

Nu ska vi se Pick of Destiny. På något sätt tycker jag om den. Men det är väll bara för att Jack Black är så ful och dessutom kan jag vissa låtar så då blir det roligare att se när man kan sjunga med. Haha. Fast jag borde egentligen inte sjunga med och förstöra filmen för Andreas eftersom jag inte har någon sångröst över huvud taget..
Men, å andra sidan är han van ;)


Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback