3 par nya skor vart det idag

Efter jobbet kunde jag inte hålla mig längre. Jag åkte och köpte inte bara ett par utan TRE par skor.. Två par  sandaler och ett par pumps. Så nöjd. Pumpsen är blå. Haha, jag vet inte vad det är, men har blivit kär i färger. Smyckena jag tar på mig på jobbet är också färgglada. Har fått in massa snyggt som är grönt, turkost och blått. Är kär i den panelen. Är alltid och pillar på den. Hihi! 


När jag kom hem, lagade jag mat. Men efter att jag hade stekt köttet kände jag att jag inte alls var sugen på kött så jag gjorde en nyttig tallrik till mig med grönsaker, melon, avakado, alfalfagroddar, keso och apelsin. Mums! Men den där nyttigheten höll inte i sig länge, för sen tog Andreas fram glass och efter der vart det chips.. Vi sitter med varsin skål framför oss. Hehe.. Men när Andreas skulle ta fram chipspåsen märkte han något. Chipspåsen låg nämligen ihop knuvlad i skåpet...
- Vad har den här påsen gjort för ont då? ..HAR DU ÖPPNAT DEN REDAN?! Var du hungrig i bilen när du åkte hem, eller? Du åt säkert i bilen! Jag känner dig alltför väl!

Ja, okej! Jag åt i bilen. Äter nästan alltid i bilen. Har godis gömt lite överallt! När jag har varit och handlat och inte köpt med mig godis eller chips brukar jag äta cokctail tomater. Så, nu vet ni det om mig också!

/MATILDA

Kommentarer
http://TUMADRE.blogg.se säger:

skor kan man inte få för många utav :D

2008-05-10 | 22:12:26
Bloggadress: http://TUMADRE.blogg.se
belinda säger:

Jag köpte ju också ett par BLÅA kor ditt nöwelllll

2008-05-11 | 20:10:56
Bloggadress: http://barabelinda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback