Slickar bort grädden från....

Har precis pratat med mami. Hon hade träffat någon Anna som visste vem jag var. Jag får panik då. Jag känner ingen Anna?! Eller gör jag?! Jag har aldrig känt en Anna, förutom nu när jag började jobba. Eller har jag?! Anna Anna Anna.. Näe, inget ploppar upp i huvudet. Fick tillochmed se ett kort på henne, men inte ens det hjälpte mitt tröga huvud att koppla. Det är skrämmade när folk vet vem man är och man kommer inte på vem den personen är. Vem är du Anna? :(

Ska äta upp min banan med grädde nu. Mumma

/Matilda


Kommentarer
Gossip and Fashion säger:

svårt när man inte känner igen vissa. ;)

2008-06-18 | 20:57:50
Bloggadress: http://ninablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback