Nya skoooor

Bara för att jag inte har råd att shoppa något nu hittar jag massor som jag vill ha. Men jag måste köpa ett par skor när lönen kommer iallafall. Måste egentligen slänga mina vita tygskor för dom är så ruskigt fula nu och har ett stort hål på väster sko så jag måste ha vita strumpor när jag anävnder dom. Då syns det inte lika mycket. Haha. Men jag kan inte slänga dom, för då har jag inget annat att ta på mig. Bara sandaler, och det är väll inte det bästa när vi bara har sånt här skitväder? I och för sig har jag många stövlar som jag kan använda men det känns inte speciellt roligt nu..



Näe, men usch hur dom ser ut. Hahahah.. Dom far i soptunnan nu på en gång.
Varför har jag ens funderat på att ha kvar dom? Det får bli sandaler för mig i 4dagar till..
Hörs!
Matilda

Kommentarer
belinda säger:

HAHAHA!!!!!! MEn du ska se mina, jag har 1+1 hål i dom. Sen dom nya jag köpte när du var med för någon vecka sen ser typ likadan ut nu, så de tjänar inget till att köpa nya.. sämst ju

2008-06-22 | 00:16:06
Bloggadress: http://barabelinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback