Nya grejer påväg hem till mig!

Jag skickade efter lite grejer till valpen idag. Hihi, kunde inte motstå. Vart bland annat en liten filt som han kan mysa med i bädden, samtidigt bita på huvudet när han blir busig. *Bra köp* Hahah. Näe, men allt för att han inte ska bita på våra skor! Sen köpte jag en bur/väska-aktig grej, en bädd och en regnjacka om det verkligen skulle ösa ner någon dag. (Uppfödaren sa att det kan vara bra, inte mitt påhitt!) Regnar det lite får han vara utan. Han är trots allt en hund!



Säger godnatt nu, så hörs vi imorgon!
Puss och Kram Matilda

Kommentarer
SYSTER BELINDA PROTESTERAR säger:

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!! Okej, schysst att jag fick bestämma filten, den är jättesöt, MEN DET ÄR EN HUND, INTE EN BÄBIS! Jag kommer absolut inte gå omkring och vakta en BLÅ hund...never! Dessutom skulle jag allt vilja se andreas vara ute och gå med en BLÅ hund :) wow

2008-06-26 | 02:27:01
Bloggadress: http://barabelinda.blogg.se/
Belllls säger:

PS. vad ska man ha fickan till? Ska han ha sin mobiltelefon där? :D

2008-06-26 | 02:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback