Moulin Rouge? Inget för mig!

Har hört så många som sagt att Moulin Rouge är bra. Såg förut att det skulle visas ikväll. Bestämde mig för att ge den en chans då jag vet att musikaler är inget jag är förtjust i... och så är det fortfarande. Har nu sett 14 min av filmen och är redan less och vill byta kanal. Vad är det som är bra med filmen? Jag blir bara irriterad på att dom sjunger hela tiden. Usch, fy, näe, blä. Men jag ska ha på kanalen och kika lite då och då. Vill ju ändå se vad alla andra är så förtjust i, i filmen.

Ska sitta här och läsa om att lära hunden det ena och det andra. Mycket roligare..och intressantare! ;p 24 dagar kvar innan vi ska hämta lilla plutten. Ooooh!


Bara ett framben? :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback