Superduper bra


 

Jag har tråååkigt! Det är bara S K I T på tv och jag hittar inget roligt att läsa. Andreas är på jobbet och kommer hem imorgon bitti. Hatar när han jobbar nätter. Tur att jag har Rolfi iallafall. Lite sällskap i ensamheten!

Oj, vad mycket klockan är.. Och jag är inte trött.
Beror nog på att jag sov till 3 idag. Oopsi.

Inget vettigt har jag ätit idag heller.. Bara tre rostade mackor, chips och godis. Inte bra, det går jag inte upp i vikt på. Jag går snarare ner i vikt, väger typ1-2kg mindre märkte jag förut när jag ställde mig på vågen :/  Konstigt ändå, för jag mår toppen. Tillochmed mina naglar börjar växa och bli långa (för att vara mig), om det nu hade något med saken att göra. haha. 

Jaja, jag mår iallafall super! Händer mycket roligt framöver som jag ser fram emot och har nytt och roligt folk runtomkring mig, både i jobbet och privat som är possitiva och som inte bara pratar med en när den har problem. "Älskar" Andreas vänner gör jag också, dom är ju så underbar på sitt sätt allihopa. Blir så glad i deras sällskap! :D Så bra mår jag, verkligen!

Näe, nu har jag inte tid att skriva. Rolfi kom precis med bollen till mig, vilket innebär att hon vill busa :D

Vi säger godnatt nu!
Puss Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback