Liten valp blir större

Idag har jag massa att göra. Telefonsamtal att ringa, springa ärenden på stan. Bland annat till banken, skittråkigt, kommer vara jättelång kö som vanligt när jag ska dit. Men sen att sätta in pengarna går nog fort... AJ HÅPE!
Ja, sen kommer det värsta. Jag ska jobba, jobba kvällen. Jag hatar kvällen. Jag vet inte varför men det är så jag verkligen drar mig för att åka dit. Usch! Men jag behöver jobba. Förra veckan jobbade jag bara en dag. Usch vilken liten lön jag kommer få i juli!!! Tur att man har en sambo man kan leva på. Hoho.

Våran valp är idag 5veckor och väger 660g. Haha, så otroligt lite. Lite mer än ett smörpaket.. Min blogg kommer bli som när vi skaffade Rolf. Bara prat om lilla valpen.. Men ni får stå ut. Min blogg, jag skriver vad jag vill.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback