Lantbor blir stadsbor

Igår vart det studentfirande för systeryster! Hon är lika gammal som mig som jag var för ett år sedan. Aaah! Börjar komma ikapp mig. Hon som alltid har varit den lilla borskämda flickan av oss två, och nu helt plötsligt tar hon studenten och är redo för arbetslivet!!! Fort det går :o
Både jag och Andreas var helt slut efter en dag med min släkt. Dom är otroligt högljudda så man blir helt slut i huvudet. Så när vi kom hem somnade vi på en gång, efter en påse med nudlar förstås :P Andreas fixade "kvällsfikat"...

Idag har jag ringt massa samtal och som det ser ut nu blir vi nog stadsbor om någon månad. hihi. Jag ser framemot att flytta till stan igen medans Andreas inte är lika förtjust.. än. När vi väl bor där så ser han hur bra det är. VIsst?! ;) Men jag ska inte ta ut något i förskott. Kanske inte blir något heller?!

PussochKram
Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback