Spya i bussen och bakis på jobbet

Internet är tillbaka, så även jag.
Idag har jag bara gjort helt onödiga saker som jag inte ens tänker skriva om.

I lördags hade jag riktigt trevligt här hemma. Sara vart riktigt full, har aldrig sett henne så. Men det var så roligt, för hon är annars en sån lugn tjej och se henne i full fart var en upplevelse ;) Haha! Så när vi for in till stan skjutsade vi hem henne. Hehe, stackarn hann aldrig följa med. Väl på stan gick vi på stadshuset. Tråkigt. Gick och tog en tallrik med strips sen for jag hem och spydde i bussen.
Dagen efter jobbade jag i Birsta och var måttligt bakis. Fyfan, när jag kom dit frågade Jenny om vi skulle ringa in Linnea istället. Jag måste ha sett ganska hemsk ut. Haha. Men jag klarade av det.  Dock hade jag problem med att räkna kassan och missade bussen. Men annars gick det helt okej.

Jag tänkte ladda upp bilder men eftersom jag nästan aldrig kan ladda upp bilder så skiter jag i det. Är det någon fler än mig som blir "utkastad" från internet när man ska ladda upp bilder?! Skitkonstigt!

Kommentarer
linso säger:

HHAHA, underbart!! =)



/Linso

2008-06-09 | 22:29:04
Bloggadress: http://linsolo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback