Felkörning

Hej!

Måste bara berätta..
Jag åkte till Matfors där jag träffade Sandra. Hon skulle ta mig till Wilmers dop. Jag visste inte vart Attmars kyrka låg, så jag köra efter Sandra. Men när vi väl kom dit var det ovanligt tomt?! Men vart är alla, sa vi. Har SandraN ljugit för oss vart det är, eller??! Men vänta, jag måste titta i min kalender om det verkligen är här, sa jag. MEN VA FAN, DET ÄR JU I TUNA KYRKA!! Då var det 5min kvar till dopet började.. Vi kom försent och det var jättepinsamt. Men vi kom dit iallafall och det var superfint! Söt Wilmer! http://sandranorin.blogg.se/



Wilmer och någon

Paket från mig och kortet som Malin på jobbet har gjort

http://malinsscrapblogg.blogspot.com/

Hann vara med i ca en och en halv timme. Sen gasade jag iväg som en tog till Birsta där Linnea snällt väntade trots att jag var jätte jätte jätte jjjääääääätttttteee sen. Precis när hon gick vart det världens rush och jag hann knappt andas...

Sen är jag så jävla förbannad.. Skulle hämta ut mitt paket på Ica, men inte fan var det där heller, trots att det står att det skulle gå att hämta ut igår! GAAAH! Får vänta till måndag. Det har säkert kommit då. Jävlakukposthelvetesfanskap. Jag som ville öppna paket :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback