En sån karl

Var inge fel på bilen. Var bara det att alla hjul satt lös.. heh eh ehhe hehe heeee..  Andreas sa att en resa fram och tillbaka till stan nog hade innebärt att något hjul hade lossnat. L Ä S K I G T !  Tur att man har en händig karl som fixar allt åt mig! :D Älskar dig!

Har precis tryckt i min en taco, MUMS, och ska snart krypa ner i sängen och läsa om klickerträning. Mycket viktigt! Fick låna världens tjockaste bok av mamma som jag ska plöja igenom tills valpen kommer.Egentligen är det bara 206 sidor, så speciellt tjock var den inte. Men tillräckligt för mig.Tycker jag inte att något är jätte jääätttteee JÄTTE intressant har jag svårt att komma igenom hela boken.

Appropå bra bok, hörde att Martina Haag hade kommit ut med en ny bok? Stämmer det? Isåfall måste jag läsa den boken också.. Alla hennes böcker har jag tagit mig igenom iallafall. De är böcker i min smak!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback