En ny hund till familjen

Jag har länge velat skaffat en hund.  Men nu känner jag verkligen att det är på gång bara för att jag skriver mail till kennel uppfödare. En Chihuahua har jag alltid velat haft. Nu tänker ni säkert "Hon vill skaffa en chihuahua bara för att stinalee har en"

Men ska göra er besvikna och säga att så är inte fallet. Jag har alltid varit kär i dom där små hundarna och har alltid velat skaffat en liten och en stor hund = en Chihuahua och en Gran Danois. Så nu ska vi börja med den lilla.

Men nu när jag väl sitter här vid datorn och kikar runt på hundar hittar jag massa andra som jag också vill ha. Boston terrier, Bull terrier, Staffordshire bull terrier, Pitbull, Newfoundland, Rottweiler.. Ja, jag kan fortsätta i en evighet. Men medans jag satt här och visade Andreas alla hundar jag ville ha avbröt han mig och sa "Men älskling, nu ska vi skaffa en chihuahua. Vi börjar med det!" Och han har så rätt så rätt. Vi börjar med det och ser hur det går. Det är tur att man har någon där som stoppar en när det går i överstyr..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback