Borta bra, men hemma bäst

ÄNTLIGEN HEMMA!
Eller, jag har faktiskt hunnit med ett bad också. Riktigt skönt. Var så jävla frusen.
Ja, idag fick jag vara någon slags chaufför ett tag. Köra olika bilar och jag måste säga att Linuz bil är det värsta jag någonsin har kört. Andreas sa "lycka till" när vi skulle fara. Jag började med tre motorstopp innan vi ens kom iväg, haha, men sen fick jag inte ett enda stopp. Mycket stolt, även Andreas var förvånad ;) Hehe, är inte så dålig som du tror älskling. Så inget dricka för mig ikväll. Men jag kände mig inte ens sugen. Samtidigt är det hemskt underbart att vara nykter och må toppen imorgon. Jag skulle inte vilja vara Jimmy imorgon iallafall. HAHAHA!  ..stackare

Nu har Andreas somnat här bredvid mig i soffan iallafall.
Så det är nog dags för att dra han till sängen.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback