Åka wakeboard

Andreas och Johan for iväg och kom hem med en wakeboard. Då kom mina minnen när vi var i Holm och jag bara skulle upp på en wakeboard. Jag prövade om och om och om och om igen, tillslut började det regna och alla ledsnade, men jag fortsatte (jag är inte den som ger upp) Men tillslut orkade inte mina armar längre, så då kunde jag inte göra annat än att ge upp. Lyckades inte åka runt. Så jag har sen dess fått nöja mig med att åka vattenskidor.

Men när dom nu kom hem med en ny vart jag riktgit sugen på att pröva igen, så jag tänkte jag tar väll med mig Kelso ut till Tynderö, för han trivs så bra här hemma nu, kör sitt eget initiativ och börjar till och med springa upp mot vägen (Fyfy!). Vi vet att man ska vara hemma i ca en vecka med valpen, men vi tänkte pröva ändå. Men vi kom till parkeringen sen började Kelso spring hem. Så det var bara göra som han ville och gå hem. Han har bara varit här hemma i tre och en halv dag, så jag kan inte begära av honom att han ska fara runt överallt. Så det blir till att stanna hemma i några dagar till. Är egentligen bara glad att Kelso sprang hem, då känner han sig säker här iallafall :)

Så det vart inge wakeboard för mig idag. Får som sagt ta det när Kelso är redo och jag är ledig från jobbet....


Kommentarer
Jenny säger:

Jag hittade den idag faktiskt:P

Det är en liten Amstaff på nästan exakt fyra veckor nu :)

Din är en chihuaha eller?

2008-07-14 | 19:07:02
Bloggadress: http://jpf.blogg.se/
Jenny säger:

Jaa, dom är ju det:) Ville ha en English Staffordshire Terrier först, men kände att det inte var så stor skillnad på dom, så det spelade ingen större roll.

Jag skaffar han med min pojkvän:)

Ah, han var grymt söt!:)

2008-07-14 | 19:17:15
Bloggadress: http://jpf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback