Saknar min vän

Åh vad jag längtar tills vi ska flytta. Det riktigt kryper i kroppen och jag vill packa ner allt nu på en gång! Ska bli så skönt att flytta till stan. Komma närmare vänner och jobb.

Sandra kom förbi idag och jag riktigt kände hur mycket jag har saknat henne. Hon och jag var alltid med varandra förut, och var vi inte med varandra pratade vi iallafall typ varje dag. Pratade om allt, allt från bajs till sex. Aah, riktigt roligt har vi haft tillsammans. Alla snefyllor, bilturer och bara vara. Sen slutade vi bara prata med varandra. Helt utan vidare. Hade inte bråkat eller något. Skitknepigt. Men du fick väll mitt sms Sandra, så det säger väll allt?! :D


Kommentarer
Sandra säger:

Saknar dej med vännen, det var liksom du och jag mot allt ;) Fattar inte vad som hände. Men kan tänka mej att det var våra jobb som drog isär oss, eftersom vi båda jobbar så jävla mycket. Det är sånna här gånger man undrar om det är värt det. Men jag hoppas det blir nån ordning på det så vi kan börja vara med varandra igen :D

2008-07-21 | 23:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback