Liten penis

Men guuuud!
Nu har lillvalpen kommit. Förstår ni hur liten han är egentligen?!
Jag vill bara gosa med honom hela tiden.
Men han är så busig när han är vaken, så det är svårt att gosa då.
Det är antigen sova eller busa. Nu är det sova.. bredvid mig!

Däremot har jag märkt hur irriterad jag blir när främmande folk
kommer fram och tror att dom får lyfta upp Kelso hur som helst.
Bara för att han är så liten lixom. Hade jag haft en labrador hade
ingen lyft upp honom heller, så varför lyfta Kelso?!
Nej, från och med nu ska jag säga:
NEJ! JAG VILL INTE ATT DU BÄR HONOM!
Vill egentligen inte att folk bara ska komma fram och klappa heller.
Vill att Kelso ska vänta på mitt godkännande. Kanske lite svårt
att ställa dom kraven när han är 8 veckor ;)

Sen var det meningen att det skulle bli en lugn början så han
kunde börja känna sig hemma. Men nej, så vart det inte.
Börja med att jag åkte till Birsta för att visa upp honom för
Linnea, vidare till Emelie för att hämta Rolf. Sen kom Mamma,
Byppa, Jockis, Linuz, Jimmy + alla som jag inte vet vilka dom
är. Men nu blir det inga mer besök! Ska försöka vara stenhård
men jag kan ju inte rå för det Andreas lovar.. :/
Men Nej, inga fler besök nu. Inte så mycket på samma gång.
Kelso har det nog jobbigt med Rolf som hoppar på han hela tiden

Ska vänta nu tills Kelso vaknar, då ska vi ut, sen går vi nog och
lägger oss. Gör ett försök till att sova iallafall. Jag vill sova.
Hoppas han vill det också!

KRAMAR
Matilda

Ps: Ni får räkna med att det blir mycket hundsnack nu, jag
är förälskad och kommer inte vilja slita mig! Ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback