Lillkillen

God morgon!

Imorse vaknade jag av världens panik. VART FAN ÄR KELSO? Han ligger alltid mellan oss och sover. Men imorse var han bora. Puts väck. Kollade om jag hade lagt mig på honom, kollade under Andreas om han hade lagt sig på honom. Men näe. Sen ser jag i Andreas klädhög ligger han. Stackars liten var toanödig och vi vaknade inte. Jag skäms. Skäms så fruktansvärt. Jag som brukar vakna av minsta lilla. Men nu hade han hoppat ner från sängen (som han inte får, ajja bajja!) och gjort ifrån sig i hallen. Min duktiga lilla pojke, inga olyckor i sängen än så länge. Tack och lov. Men blir lite irriterad på att han inte säger något. Inte ett ljud, har aldrig någonsin gjort ett ljud ifrån sig när han är nödig.


Mammas hund Sammie och våran Kelso

Kommentarer
bella säger:

hehehe sammie har inge ben

2008-07-20 | 13:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback