Inget att leka med

Har ni någonsin hört det mest hjärtskärande ljudet någon gång?
Alldeles nyss hände det mig och jag började tokböla på en gång.
Rolfi och Kelso busade och på något sätt ramlade Kelso ner från
soffans armstöd i golvet. Han skrek o skrev o skrek o skrek.
Fick världens panki som bröt ut i tårar. Tog upp han i knät men
han slutade inte skrika.

Ringde Andreas för att prata, för jag visste inte vad jag skulle ta
mig till. När det svaras i andra änden grinar jag ännu mer och
rösten frågar "Vad är det?" "Jag måste prata med dig!!" svarar jag.
"Men det här är inte Andreas, det är Johan"
Då fick jag ännu mer panik att jag inte fick prata med Andreas
och dessutom skämdes jag för att jag satt här och grät som en tok,
så tårarna sprutade ännu mera. Fick tillslut prata med min älskling,
tack och lov. Då hade Kelso slutat skrikit och allt var lugnt.

Kelso går nu på alla tassar, så allt verkar bra. Men det där skriket
var inte att leka med. Till och med Rolfi vart rädd och sprang iväg.
Ber till gud att jag aldrig får höra det igen!

Godnatt!

Kommentarer
A säger:

Men gud, hoppas att allt är bra med lillen iaf =)

2008-07-16 | 00:41:29
Bloggadress: http://anibananis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback