Dog lover

Hej hej, hemskt mycket hej!

Inatt drömde jag en mardröm, så när jag vaknade var jag ledsen, rädd och hade världens panik. Skickade iväg ett sms till Andreas och han ringde snabbt upp.. Jag började tokgrina på en gång. Hehe. Det är faktist läskigt, det känns så verkligt. Att jag vaknade upp med tårar på kinderna gör det hela ännu värre. Men Andreas lugnade ner mig och sa att inget av det hade hänt.
Vad skulle jag göra utan dig, älskling? hihih


Har jag berättat att Andreas är tokig i hundar föresten? ;)

Kommentarer
bell säger:

Hehe satt o kollade på den där bilden på mammas telefon och konstaterade samma sak. ser ut som han inte rikigt kan välja vilken han ska pilla på. heheh pillipill

2008-07-02 | 23:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback