Big mistake



Men hallå där!

Igår tog jag mitt första dopp ute i havet. Så även Kelso. Efter det satt vi på flotten och solade medans alla andra åkte ring och wakeboard. Ville åka wakebord jag också, men det var för kallt i vattnet för mig..

När vi står på flotten säger Martin -Jag ser Matildas tatuering. Fan också, tänkte jag. Den hade jag helt glömt bort. Vettefan vad jag ska göra med den. Eftersom jag "inte ser den" tänker jag inte på den. Men alla andra ser den. Var ett misstag att göra den. Eller näe, det är ju ett minne för all framtid! Men jag skulle iallafall ha gjort något snyggare! Haha, men jag var "ung och dum" ;) Jag får helt enkelt leva med den och bygga på den när jag har lust att lägga pengar på den..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback