7 dagar kvar

Skönt att ligga ute i solen idag. Men det var mycket moln och att springa fram och tillbaka till tvättstugan gjorde nog inte att jag fick speciellt mycket färg på mig.. Men jag är ledig på tisdag igen, så då hoppas jag på sol igen!

Jag måste städa här hemma. Har nog aldrig varit såhär skitigt och äckligt. Men när ska jag ha ork/tid med det när jag jobbar hela dagarna? Och nu när jag är ledig orkar jag inte städa. Näe, jag vet inte ja.. Känner mest bara att jag vill slänga ut allt och flytta NU! Iväg med äckel soffan och fula soffbordet och köpa nytt nytt nytt! Men jag ska städa, jag ska. Måste vara rent här hemma tills att valpen kommer. 1 vecka kvar! 7 dagar! Har gått sjukt fort.



Våran lilla skit är minst i kullen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback