Pyssel dag

Hej,

Vad jag är dålig på att skriva nuförtiden. Hursomhelst. Idag jobbade jag. Skitroligt strax innan jag skulle gå, då det vart det full rulle. Det är då det är riktigt roligt!!! Men jag och Jenny kämpade på och det vart riktigt bra siffror på mindre än en halvtimme!

Efter det for jag till min moster och pysslade lite. Men jag är inte duktig på att pyssla och kommer nog aldrig bli det heller. Har noll fantasi och allt blir fult! Får se hur det slutar med mitt pepparkakshus som jag tänkte göra på tisdag (om jag orkar). Ska leta lite ritningar nu, kanske göra ett värstingpepparkakshus när jag ändå håller på?!


Nu sitter jag hemma och väntar på att min älskling ska komma hem som har varit i Tyskland. Jag vill också bara fara iväg! Tur att jag ska till Vemdalen snart så man får komma iväg och andas lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback