Snö(o)djur

Hej hej,

Efter en lång arbetsdag är jag nu hemma. Sandra kom förbi jobbet nästan precis när jag slutade så vi gick och åt tillsammans. Pratade en massa och gick sedan runt och kikade lite. Hittade inget speciellt jag vill köpa, men är sugen på en ny klänning... För jag vet fortfarande inte vad jag ska ha för klänning på nyår, så jag får väll ta med mig mitt lager och får välja där uppe helt enkelt! Annars skulle faktist det vara skönt att hitta en klänning som jag verkligen känner "den ska jag ha"!

Nu har jag en hund som sitter bredvid och psykar mig, han vill ut. Så det är väll bara att ta på sig massor med kläder och gå ut i vintervädret. Hua.

Föresten "vann" jag min grej som jag budade på igår på tradera. Så nu längtar jag till den kommer så får jag se om den passar! :D

Näe, nu ska jag ut i snön. Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback