Skor till mig

Dålig update av mig på grund av lång arbetsdag och en trött jag när jag kom hem. Har nu betalat alla räkningar och ska slänga mig i sängen för att orka upp tidigt imorgon för jag ska köpa julklappar. Har inte köpt en enda än. Hehehe. Men de flesta ska jag köpa på jobbet, så det går nog snabbt och smidigt!

Imorgon efter jobbet far vi till mamma för att få lite julklappar. Vet redan att jag ska få skorna av mamma. Hhihiihihih! Var tvungen att fråga, annars tänkte jag köpa dom själv.
Men hennes svar var - Men vilken dum fråga, det kan jag ju inte svara på.
 - Åh! Du har köpt dom!! sa jag då. Snäll mamma man har! :)

Godnatt

Kommentarer
Anonym säger:

kommer du till din mormor på julaftons morgonen?



/Linso

2008-12-23 | 15:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback