Misslyckande

Hej,

Idag har jag gjort pepparkakor och ett försök till mitt pepparkaksslott, men det set förjävligt ut så jag tänker inte visa någon bild. Men det vart inte som det skulle så jag fick bygga ihop något eget eftersom jag inte fattade hur det skulle se ut, resten av bitarna slängde jag. Andreas sade snällt om mitt bygge "Det är det fulaste pepparkakshus jag någonsin sett!!". Han är så snäll min lille bubbe. Han gjorde däremot en julskinka som var jätte jätte jätte god och jag kan lätt säga att vi har ätit upp halva redan. heh Hhe HHHEH hEh.

Imorgon är det jobb på Six som gäller och jag kan säga att jag längtar skitmycket. Igår kom det ca 3300 nya artiklar!! Oooh! Hoppas det är något snyggt som jag kan plocka på mig! :D

Kommentarer
Evelina säger:

Ja men det blev inte så varmt av ljuset ändå, men man måste placera värmeljuset precis i mitten för annars kanske det smälter?!



HAHAHAHAHAHA blev ditt pepparkaksslott inget bra? hahahaha :D:D:D Jag tror att det blev JÄTTE FINT! :)

2008-12-10 | 09:04:58
Bloggadress: http://avalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback