Inte lätt när man är liten


Tur att han älskar snön iallafall! :)

Jag, liksom hela svenska folket, sitter och tittar på Idol nu. Har inte sett ett enda avsnitt av årets idol. Har tyckt att det har varit helt värdelöst. Men tänkte att jag iallafall skulle se finalen. Jag satt ju själv där i globen förra året. Haha.

Blir inget luciafirande för mig i helgen. För det första är det min andra och tredje lediga dag den här månaden och sen har jag ingen större lust att gå ut. Dessutom är jag helt slut i kroppen och började grina imorse när jag gick till jobbet för jag var så trött. Haha. Hade dessutom gjort illa ryggen igår på jobbet och kroppen orkade egentligen inte.  Inte så konstigt när jag har jobbat som en tok och bara varit ledig en dag sen december månad började. Suckade mig genom hela dagen och somnade direkt efter maten när jag kom hem. Låg här hemma i soffan och dregglade ner vår soff-tomte. Så jag behöver vara ledig mina två dagar!!

Imorgon ska jag och mami gå och titta på när Isabelle uppträder i Hedbergska (tror jag). Sen tar vi en tur på stan och ska bara mysa, mamma och jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback