Fixat och klart

Nu har jag (vi) fixat bilen så nu har jag en ny lampa, fina lister runt dörrarna, dörrar som funkar att stänga och nya vindrutetorkare. Ska bara fylla på olja så allt klart sedan. Eller ja, man behöver bensin för att ta sig fram också. Sånt kan inte lösa sig förns det kommer inte lite pengar på mitt konto..

Snart blir det middag, spagetti och köttfärssås. Är så hungrig, har bara druckit vatten på hela dagen eftersom vi åkte och fixa med bilen så fort jag klev upp. Så lite mat skulle vara bra för min mage! MmmmmMMm


Kommentarer
Emelie säger:

Hm, de kan bero på din dator :P Vet inte varför det blir så, men ja tror ja vet hur du mena, för när ja var å hälsa på hos en så såg den skit knepig ut från dens dator :P hehe

2008-12-16 | 16:33:19
Bloggadress: http://melief.blogg.se/
Emelie säger:

haha jaha okej. Men de kanske går till sig sen :)

2008-12-17 | 07:54:03
Bloggadress: http://melief.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback