tårarna sprutade (nästan)

Nu har jag och Kelso varit hos veterinären. Han är sjuk :(
Det värsta var nog när vi hade tagit röntgen bilder och jag sitter i en soffa för att vänta på svar, då hör jag hur dom sitter och pratar
- Jag knäppte först ett kort på halsen, men det såg så ruggigt ut så jag tog ett på lungorna också.
Buhää, då kom tårarna på mig. Blev så jävla rädd. Vem vill höra någon sånt om sin hund? Att bilden på hans hals såg ruggig ut. Hua. Jag tänkte mig att hela hans luftstrupe var platt (vet. sa att vissa kunde ha platt luftstrupe) Men luftstrupen var "bara" irriterad och han hade infektion i sin kropp.
Men nu har vi medicin som killen ska äta i tre, tio och 14 dagar. 3 mediciner. Stackarn. Hoppas han blir bra iallafall!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback